Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Εστιατόριο και μπαρ με μία υπεύθυνη δήλωση

Με μία υπεύθυνη δήλωση θα μπορεί να δημιουργείται στο μέλλον μία εταιρεία υγειονομικού χαρακτήρα, ενώ αλλάζουν όλοι οι κανόνες στην αγορά, καθώς τίθεται σε διαβούλευση ο νέος αγορανομικός κώδικας με τον οποίο καταργούνται τα δύο τρίτα των σημερινών διατάξεων, καθώς δεν προσφέρουν κάτι χρήσιμο στην επιχειρηματικότητα.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας τα συναρμόδια υπουργεία Ανάπτυξης, Υγείας, Προστασίας του Πολίτη και Διοικητικής Μεταρρύθμισης προωθούν την κοινή υπουργική απόφαση, η οποία θα λύσει τα χέρια σε εκατοντάδες επιχειρηματίες και επίδοξους επιχειρηματίες, οι οποίοι επιθυμούν να ανοίξουν εμπορική επιχείρηση.
Παράλληλα, προωθείται και η αλλαγή του κώδικα δήμων και κοινοτήτων. Το σκεπτικό των συγκεκριμένων πρωτοβουλιών εστιάζει στη βασική παραδοχή οτι ο επιχειρηματίας δεν είναι εκ προτέρων απατεώνας. Για τον λόγο αυτό θα απαιτείται μία υπεύθυνη δήλωση του επιχειρηματία και εκ υστέρων, κατά τη λειτουργία της επιχείρησης, θα γίνεται ο έλεγχος από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Την ίδια ώρα το υπουργείο Ανάπτυξης προχωρεί σε μια ριζική αλλαγή των κανόνων λειτουργίας της αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό αναμορφώνεται πλήρως ο Αγορανομικός Κώδικας (302 άρθρα), μέσω της τροποποίησης αρκετών αλλά και της κατάργησης περισσότερων. Μέσω αυτής της αλλαγής περιορίζονται τα άρθρα του συγκεκριμένου Κώδικα στο 1/3 διευκολύνοντας τόσο τους επιχειρηματίες όσο και στους ελεγκτές. Στο πλαίσιο αυτό καταργείται η ενιαία της Αγορανομικής Διάταξης και αντικαθίσταται «από κανόνες διακίνησης και διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών».
Παράλληλα, το υπουργείο Ανάπτυξης σε συνεργασία με το Εθνικό Ινστιτούτο Μετρολογίας προωθούν συγκεκριμένη μεθοδολογία ελέγχων σε όλα τα ζυγιστικά συστήματα που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή στην αγορά. Συγκεκριμένα, συγκροτείται ομάδα αποτελούμενη από 250 υπαλλήλους, οι οποίοι για τις τρεις επόμενες εβδομάδες θα εκπαιδευτούν από τη Διεύθυνση Μετρολογίας για την αξιοπιστία των μετρήσεων.
Την ίδια ώρα ξεκινά στο λιανεμπόριο ενημερωτική καμπάνια για την αναγραφόμενη πληροφόρηση στα καρτελάκια των τιμών για είδη προσφοράς.
ΠΗΓΗ: Κέρδος